آواز رهایی
خواستم ترانه ای بخوانم
دیدم زیباترین ترانه ها
آواز رهایی ست
رهایی از هر آنچه مرا در بند کرده است
اما چه شد که دیگر بار
اسارت در قلبم ریشه دوانده است؟
مگر مرا از جنس میله های قفس آفریده اند؟

نظر یادت نره ![]()
+ نوشته شده در ۱۳۸۶/۰۷/۰۵ ساعت 14:58 توسط نازنین
|