من اين جا بس دلم تنگ است...

           

          و هرسازي كه ميبينم بد آهنگ است...

بيا ره توشه برداريم ،

                           

                           قدم در راه بي برگشت بگذاريم ...

ببينيم آسمان هر كجا ،آيا همين رنگ است؟!