من اين جا بس دلم تنگ است...
و هرسازي كه ميبينم بد آهنگ است...
بيا ره توشه برداريم ،
قدم در راه بي برگشت بگذاريم ...
ببينيم آسمان هر كجا ،آيا همين رنگ است؟!
+ نوشته شده در ۱۳۸۶/۰۷/۰۱ ساعت 13:58 توسط نازنین
|
من اين جا بس دلم تنگ است...
و هرسازي كه ميبينم بد آهنگ است...
بيا ره توشه برداريم ،
قدم در راه بي برگشت بگذاريم ...
ببينيم آسمان هر كجا ،آيا همين رنگ است؟!