تصویر چشمان تورا...

تصوير چشمان تورا در روياها کشيدم باغ گلي از جنس مريم ها کشيدم
تو گم شدي در جاده هاي سردو ساکت منــهم به دنبال نفســهايت دويـدم
سوختم باران بزن شايد تو خاموشــم کني شايد امشب سوزش اين زخمها را کم کني
آه باران مــن سراپـاي وجـودم آتـش است پس بزن باران بزن شايد تو خاموشم کني
يادته يه روز بهم گفتي "چه کسي مي خواد من و تو ما نشيم ؟عکسشو بده و جنازشو بگير" خودت بگو چي شد که امروز به جاي جسدش کارت دعوت عروسيتون به دستم رسيد
تنها تکيه گاهم بود انکه با يک نسيم شکست
هرگز براي عاشق شدن به دنبال باران وبهاروبابونه نباش...گاهي در انتهاي خارهاي يک کاکتوس به غنچه اي ميرسي که ماه را بر لبانت مينشاند.
تنهايي.... اين واژه را بلندترين شاخه درخت خوب ميفهمد
اگر تورا خواستن اشتباهه،اگه با تو بودن اشتباهه،اگه عاشق تو بودن اشتباهه،اگه واسه تو مردن اشتباهه،پس تو بهترين،قشنگترين اشتباه زندگي من هستي.
از ازل عشق در انديـشـه ماست
سادگـي ساده دلـــي پيـشه ماست
سايــه ساري زوفا گر خــــواهي
تک درختي است که دربيشه ماست
اي عشق مدد کن که به سامـان برسيم
چون مزرعه اي تشنه به باران برسيم
يامــن برســم به يــار يا يــار بـه مــن
يا هردو بميريم و به پـايـان بـرســـيم

منتظر نظراتتون هستم![]()










